Նպատակ
- երաժշտական մշակույթի ձևավորում
- խմբական երգեցողության կարողության ձևավորում
- ռիթմական ընդունակույթունների զարգացում
- դասարանի բոլոր սովորողների ներառում
- համագործակցություն օտար լեզվի դասավանդողների հետ
- սովորողներին որոնողական, հետազոտական աշխատանքների հանձնարարում
Խնդիրներ
- դասարանական երգչախմբի ստեղծում
- գրագետ ունկնդրի ձևավորում
- ունկնդիր-կատարող կապի ստեղծում
- հանդիսատեսին երաժշտական նյութը ճիշտ մատուցելուկուլտուրայի ձևավորում
Ժամանակացույցը
Չորս շաբաթ
Մասնակիցների տարիքային խումբը
4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ:
Ընթացք
Դասարանական երգչախմբի համար ընտրել Ամանորյա համապատասխան երգեր, ներկայացնել դրանց բովանդակությունը և ուսուցանել: Ներառել բոլորին, երաժշտական ունակության առկայությունը կամ բացակայությունը չի կարող հանդիսանալ պատճառ՝ սովորողին չներառելու խմբային աշխատանքի մեջ: Նպատակը՝ բոլորի ներառումն է խմբային երգեցողության մեջ: Աշխատել ինտոնացիոն մաքուր, անսամբլային երգեցողության վրա: Տեսագրել և պատրաստել փոքրի տեսաֆիլմ:
Կատարել երգի ռիթմին համապատասխան շարժումներ (Ծափեր, մատներով ճտոցներ,դոփեր) : Որոշել երգչախմբի միասնական հանդերձանքը:
Դասարանական երգչախմբի Ամանօրյա ծրագիրը
- «Ավետիսներ»
- «Angels We have»
- «We wish you a Merry Christmas»
- Ռ. Ամիրխանյան «Դինգ, դոնգ»
- Կոմիտաս «Զար, զընգը»
- «Jingle Bells»
- Andy Beck «Jazz Cantate»
- «Jazz Canon»
- «Բասեն բարիը
Արդյունք
Սովորողները լիարժեք յուրացնում են նյութը, հասկանում են խմբավարի ձեռքի շարժումները, ունեն անսամբլի զգացողություն, կարողանում են միասին կատարել երաժշտական ստեղծագործությունը: Գրագետ ներկայացնում են ստեղծագործության բովանդակությունը: